24. maaliskuuta 2010

hiusasiaa!

Heissan!
Nyt kun olen paljon hääasioiden äärellä, ajattelin, että toisin tätä häätunnelmaa vähän tänne blogin puolellekkin.
Maanantaina minulla on koekampaus. Mutta!! en vieläkään ole päättänyt mitä haluan.:S liian vaikeeta. Nyt tarvitsisin kovasti apua ja neuvoja:)
Ykköstoiveena oli, puoliksi kiinni ja loput auki kiharalla. Tässä kuvia



Mutta hieman mietityttää, kun olin viime lauantaina kaverin vauvan ristiäisissä ja sinne olin laittanu kiharat ja hulluna lakkaa, mut silti ne ehti lässähtää parissa tunnissa. Aloin nyt sit kattoo kuvia, joissa hiukset olis kokonaan kiinni ja tämä vaan vaikeuttaa valintaa, koska löysin ehkä jopa hienompia kampauksia ku noi puoliks auki olevat! Eli tässä niitä kiinni olevia kampauksia.










Eli kertokaas mielipiteenne!:) Ja mulle tulee tiara ja huntu, joka on vaan vihkimisen ajan päässä.
Huomenna menen ottamaan rakennekynnet:) voisin ehkä jopa saada aikaseks laittaa niistä kuvaa tänne.
-Mirjam

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti