9. maaliskuuta 2010

sairastelu jatkuu....

iltaa!
Niinkuin otsikko kertoo, olen edelleen sairaana. Tekis jo mieli päästä urheilemaan ja kiinteyttämään kroppaa. Mut olo ei anna periksi. Tänään ei huvittanu kauheesti edes mittailla mun kroppaa, koska en usko, että on kauheesti muutosta. Ens viikolla voin mitata.
Kävin viikonloppuna GoExpomessuilla ja kävin sielä rasvaprosenttimittauksessa. Ja tulos oli aika hämmentävä, mun rasvaprosentti oli 30,5, eli se tarkoittaa et se ón koholla. Puhelin siinä sitten tämän naisen kanssa ja hän kertoi, että minun ei tarvitsisi laihduttaa, mutta mun pitäis syödä yhteensä 89grammaa proteiinia päivässä. Se on ihan älytön määrä. Mietin, että mun rasvaprosentti on noussut varmaan sen takia, koska olin 2 kuukautta kasvissyöjänä enkä saanu kauheen hyvin noita proteiineja. Eli nyt aion panostaa proteiinien saantiin ja aerobiseen liikuntaan. Saan käydä enintään kerran viikossa joko bodypumpissa tai kuntosalilla. Sitten kun olen lähempänä tavoitepainoa, niin sit alan käydä enemmän salilla ja pumpissa. Nyt pitää vaan saada läskiä palamaan.

Olen ylpeä tämän päivän ruoista eli laitan ruokapäiväkirjan tähän:

Tiistai

AAMIAINEN
250.00 g Porkkana
2.00 muki (2 dl) Tee

LOUNAS
2.50 dl Ranskanperuna, ranskalaiset perunat, uunissa kypse
1.00 rkl Majoneesi, 15% rasvaa
2.00 lasi (2 dl) Maitokaakaojuoma, valio play, hyla
1.00 kpl Omena, pieni

VÄLIPALA
0.50 prk Maitorahka, rasvaa 0.3%, pirkka
0.50 tlk Ananas, säilyke, rengas

PÄIVÄLLINEN
100.00 g Lehtisalaatti ruukkusalaatti
3.00 rkl Valio. feta 9 %. laktoositon
1.00 viipale Ruissekaleipä, ruispalat, vaasan, ravintokuitua 10 g/100 g
1.00 lasi (2 dl) Maito, rasvaton

ILTAPALA
1.00 kpl Banaani, kuorittu
1.00 kpl Omena, pieni
1.00 muki (2 dl) Tee
Yhteensä 1112kcal

-Mirjam

2 kommenttia:

  1. Minä en ole ollut koskaan rasvaprosenttimittauksessa ja varmaan alkaisi olla aika uskaltautua. Hirvittää kyllä ajatella, että mitä sieltä tulisi tuloksena, mutta sen seuraamisesta ainakin näkisi, että miten kroppa oikeasti kehittyy.

    VastaaPoista
  2. Niin. Haluaisin käydä vielä jossain tarkemmasa kehonkoostumusmittauksessa. se antais vähän selkeempiä ja tarkempia tuloksia, luulisin:)

    VastaaPoista