26. helmikuuta 2010

kasvissyönti loppuu, lihansyönti alkaa

moikka!

Mulla loppuu kolme päivän päästä tää kasvissyöntikuuri. Niinku jo kerran aikaisemmin mainitsin, niin poikaystäväni haastoi minut syömään kaksi kuukautta pelkkiä kasviksia, eli ei lihaa eikä kalaa. Olen nimittäin erittäin kova lihansyöjä ja on tää kaks kuukautta ollut kyllä välillä aika vaikeaa. Mutta maanantaina olen luvannut itselleni, että käyn ostamassa lehtipihvin ja ranskanperunoita ja jotain wokkikasviksia. Eli maanantain lounas/päivällinen on päätetty:) Ja siis mun poikaystävä maksaa tästä palkkioksi mun yhden kuun vuokran:) eli sehän mua innosti, ku olen tällä hetkellä työtön ja olisin joutunut muuttamaan takas porukoiden luo jos en ois saanu tän kuun vuokraa mistään:)

Mutta mun täytyy kyllä hitaasti palata taas siihen lihansyöntiarkeen, ettei mun maha ala temppuilee:) odotan kyllä innolla, että voin taas tehdä herkullisia ruokia. Kasviksista on niin vaikea tehdä hyvää ruokaa. Ainakin mun mielestä.

Nyt lähden käppäilemään koulun kautta vanhempieni luokse ja aionki varmaan viihtyä siellä koko päivän.

-Mirjam

p.s. On todella piristävää, kun ihmiset käyvät lukemassa ja kommentoimassa blogiani! Se merkitsee tosi paljon ja se motivoi pitämään tätä blogia yllä:)

5 kommenttia:

  1. Ei kai sun poikkis oikeasti heittäisi sua pihalle jos et pystyisikään joku kerta vuokraa maksamaan? Kun kerta naimisiinkin olette menossa niin tuntuisi vähän oudolta ;)

    Tsemppiä laihisteluun :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. no ei tietenkää, nyt sä taisit ymmärtää väärin. Me ei siis mun poikaystävän kanssa asuta vielä yhdessä. Me halutaan muuttaa vasta häiden jälkeen. Mut siis tällä haasteella hän halusi auttaa minua, ettei mun olis tarvinnu muuttaa pois sieltä kämpästä. ymmärsitkö?:)
    Ja kiitti tsempistä:)

    VastaaPoista
  4. No hyvä että kyseessä oli vain väärinkäsitys eikä poikaystäväsi ole heittämässä pihalle jos rahnat puuttuu (vaikka eihän asia tietenkään minulle mitenkään kuulu);D

    VastaaPoista
  5. no olishan se aika hurjaa tommonen:D

    VastaaPoista